vrijdag 30 november 2012


Hallo gebruikers van Carrera digital,

Ik ben er een tijdje uit geweest want ik ben met andere dingen erg druk.
Ik ga het weer oppakken zodra ik weer gesetteld ben.
Ik heb mijn baan opgeruimd en dat blijft voorlopig zo.
Maar ik kom er zeker op terug.
Dat kan nog een tijdje duren.
Dus hou het in de gaten.
Wat ik wel vind dat je totaal niets meer hoort van mensen waar je een clubje racers mee op
wil richten.
Het is jammer dat er verder geen initiatief van andere gebruikers komt met het verhaal bij elkaar racen.
Ze vinden het wel allemaal een zeer goed idee maar het komt niet echt van de grond.
Maar goed ik blijf zelf wel vol houden.
Daarom ga ik ook weer op marktplaats advertenties plaatsen naar gebruikers die willen racen
samen met mij.

2 opmerkingen:

  1. hoi, als je wil racen kun je misschien een keer bij ons langs komen, Sidetrack Slotracing Soesterberg.
    In januari 2013 gaan we weer een grote baan leggen, kijk maar op mijn blog voor meer info.
    gr. Slotracer65

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is altijd lastig Willem. Er is altijd 1 persoon die het initiatief moet nemen. Iemand moet de kar trekken. Ik heb dit ook vaak meegemaakt. Wat het beste werkt is om een vaste dag in de week te nemen en dan zien wie er op komen dagen. Ik heb dat jarenlang gedaan en dan vond ik voor mijzelf ook prettig. Die avond ging ik me met mijn racebaanhobby bezighouden. De avond was dus geblokt.
    Helaas woon ik niet in NL anders zou ik graag langskomen.
    Succes
    JeeWee

    BeantwoordenVerwijderen