dinsdag 24 februari 2015

Te Koop racebaan compleet

Hallo Lezers,

Ik zit nu al weer een tijdje in Oldehove waar ik het reuze naar mijn zin heb.
Ik heb een zeer grote zolder met dakkapel tot mijn beschikking waar ik de baan kan plaatsen als ik dat zou willen.
Maar ik heb en zit te overwegen om mijn racebaan in zijn geheel te verkopen.
Als ik er de juiste prijs er voor krijg het heeft mij totaal aan geld zo'n 12000 Euro gekost.
Als je het er oren naar heb en jij doet een reëel BOD voor ongeveer de helft mag het weg  van de totaal kosten.
Natuurlijk kan je komen kijken het staat allemaal in dozen verpakt.
als ik er te weinig voor krijg laat ik hem maar staan ik zit tenslotte niet om geld verlegen ik vraag alleen maar een reëel bedrag.
De advertentie staat ook op Marktplaats.
de inhoud is ook per mail te ontvangen wat er allemaal bij zit.
Er is zeer weinig mee gereden gebruikt totaal 7 keer mee gereden en lang niet alle auto's.
Dus alles is bijna Nieuwstaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten