maandag 9 mei 2011

Banden maken

Hallo het onderwerp (banden maken voor het circuit)
Ik het 4 buizen gekocht bij de praxis ik was nog geen 2 euro kwijt.
Dat is het spul van isolatie materiaal wat ze voor koperen pijp gebruiken.
Met deze dingen wil ik mijn banden maken  en ze dan later plaatsen op het circuit.
Ik maak ook geregeld foto's daarbij.     
Ik heb ze geverfd in Wit en
Rood - Oranje kleur ze hangen nu aan de was lijn te drogen dit is 1 keer geschilderd.
Misschien word het nog een keer schilderen. Maar dat zien we dan wel weer als het droog is.
Het zijn 2 x Wit en 2 x Oranje-Rood.als ze droog zijn zaag ik de buizen ik stukjes van circa 5 cm  elk.Nadien word er weer geschilderd de kale plekken bijwerken.







2e dag de isolatie in stuken geknipt en voor de 2e keer geschilderd.







Nadien de banden bij het circuit gelijmd en zie het resultaat.
Hier een foto met volledige zicht.
Zie hier alleen de banden met de wagen als object. 
Verder zal ik nog foto's plaatsen als de hoeken van het circuit klaar zijn dan komen daar ook natuurlijk banden stapels te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten