vrijdag 13 mei 2011

F1 in 1:24



Dit is een auto model voor niet-commercieel gebruik.
UNIEKE / per stuk.


THE MAKING OF ...

Anfang Januar 2010 entschließe ich mich, ein neues Formel1-Modell-Projekt in 1:24 für die Carrera-Schiene anzugehen. Besluit ik, nieuwe Formule 1 model project in 01:24 voor de Carrera track om te werken aan a.
Die Wahl - welches Auto - fiel nicht besonders schwer.
De verkiezing - die auto - was niet bijzonder moeilijk. Eine Legende sollte es sein: Een legende zou het moeten zijn:

Der aktuelle 2010ner F1-Werks-Mercedes, gesteuert von Michael Schumacher.F1 fabriek Mercedes, gedreven door Michael Schumacher.

Leider ist weltweit kein Modellbausatz oder Modellauto im Maßstab 1:24 verfügbar. Helaas zijn er geen mondiale schaal model kit of model auto in 1:24 beschikbaar. Das heißt: Alles selber konstruieren.
 Dit betekent dat alle construct ons zelf.
Meine Vorlagen waren ausschließlich veröffentlichte Fotos im Internet.
Mijn sjablonen waren alleen foto's gepubliceerd op het internet. Mehr nicht. Niets meer.
Am 18.
Ik start het project en geef me de basisuitrusting, zoals de 1:24 hij chassis.
Dann warten ...
Dan wachten ...
25.01.2010 : Präsentation der neuen Lackierung bei Mercedes in Stuttgart.
  Presentatie van de nieuwe verf baan bij Mercedes in Stuttgart. Ich bin begeistert und fange an zu bauen. Ik ben opgewonden en beginnen te groeien.
10.02.2010 : Die Testphase des W01 in Jerez beginnt - ich sehe ein völlig neues Auto.
 De testfase van de W01 in Jerez begint - ik zie een compleet nieuwe auto. Alles noch mal von Anfang. Alle tijden van zelfs begin.
15.02.2010 : Neue Bilder des Originals im Internet.   Nieuwe beelden van de originele attributen. Es wird immer schwieriger ... Het is altijd moeilijk ... doch ich mache weiter ... maar ik zal doorgaan ...
25.02.2010 : Weitere Tests in Barcelona.
 Verdere testen in Barcelona. Noch mehr Fotos ... Meer foto's ... Ich bin bereits bei der Lackierung ... Ik ben al in het schilderij ...
10.03.2010 : Mein Modell des W01 in 1:24 für die Carrera-Schiene ist fertig.
  Mijn model van de W01 in 1:24 Carrera track is klaar voor. 103 Stunden effektive Arbeitszeit. 103 uur werktijd.
14.03.2010 : Erster Lauf der Formel1 in Bahrain ...
 Eerste run van de Formule 1 in Bahrein ...
Welche Teile braucht man - und wie fängt man an? Welke onderdelen je nodig hebt - en hoe moet je beginnen?

1)    Het chassis PF2800J Super Furmula Pro PLAPIT




2)    Een model kit in 1:24 als de "ruggengraat": De MP4-22 van Mini-Z

3)    De W01 heeft een bredere neus vooraan. Ik neem als basis de Ferrari neus in 2004
Door Mini-z.



De afgewerkte voorvleugel kan ik niet verwenden, da der neue Flügel des Gebruik sinds de nieuwe vleugel van het
W01 an den Brawn GP aus 2009 W01 om de Brawn van 2009 is gemodelleerd.
4)    Oude diskettes 3 ​​1 / 2 "- want we moeten veel, dunne plastic vellen
Uit de plastic wanden van de   
Floppy Ik bouw met inbegrip van de voorvleugel
voltooid, wordt de achtervleugel, de voorzijde chassis grond en kleppen.
5)    Motor, Kabel, Slijpmachines, Band, Airbrush , Verf en natuurlijk de selfmade bereid stickers (glijbaan)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten